lördag 9 april 2011

Time for Spring Break


I Sverige har man väl snart påsklov - här har vi vårlov! Väldigt underbart att få en vecka ledigt, för trots allt så har vi haft vinter även här, men en Californisk vinter med ungefär 3 veckor regn! Vi firar ledigheten med mysfika efter skolan. Cupcakes är nog det amerikanska kidsen gillar mest och dessa minicupcakes är bara bäst! Så söta.
Och jag måste visa er lite mer fina bilder från hattparaden igår (för första gången tog utrymmet slut på bloggen och jag kunde ej ladda upp så många bilder jag önskade...)
Vidare har jag packat upp ännu mer härliga kläder och nu börjar det lika något på klädstången. Har även provat igenom alla riktigt fina klänningar och blusar som min väninna Fredrika har designat och sytt upp. Jag blev så överraskad över vilka klänningar jag gillade bäst efter provning. Titta på röda SONJA ovan, som såg ut som ett "hängande tygstycke" på galjen men är helt suverän på.... Så dukig hon är, Fredrika :-))
Och semester hägrar. Vem ska nu mata mina degar och fylla på filmjölken? Huga, vi kan bara hålla tummarna att alla bakterier sköter sig när vi åker till FLORIDA! Yes, en vecka i Tampa väntar.... Men första en halv maraton i San Francisco...!


Kolla in den här cooola tjejen. Bilden fick jag precis av Olivias soft-ball coach Karen (som också är fotograf). Se vilken stil hon har. Riktigt snyggt löparsteg :-) Killarna får se upp, hon kommer att vara dem hack i häl....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar